We wrześniu firma FORBO Flooring Systems zorganizowała w trzech polskich miastach cykl spotkań z architektami. Te odbyły się specjalnie zaprojektowanej ciężarówce, która na przestrzeni dwóch lat odwiedziła przynajmniej 55 miast w 15 krajach.
Goście mogli od środka poznać świat produkcji wykładzin podłogowych z naturalnych składników. Eksperci marki zabrali odwiedzających na wirtualną wycieczkę po fabryce, podpowiedzieli, jak najlepiej łączyć kolory a także wytłumaczyli, w jaki sposób używać narzędzi oferowanych przez firmę pobierając próbki czy tworząc projekt za pomocą floorplannera.
Pomysł na europejską podróż narodził się w czasie pandemii COVID-19, kiedy to marka postanowiła wyjść naprzeciw architektom i projektantom, którzy ze względu na obostrzenia nie mogli przyjechać na wystawę lub do fabryki. Zachowując wszelkie środki ostrożności firma zdecydowała się przeprowadzić kameralne spotkania umożliwiające osobisty kontakt z klientami.
Marmoleum to wyjątkowa wykładzina linoleum od marki FORBO, będąca jednocześnie prawdziwym „kamieniem milowym” w historii firmy. Dzięki zastosowaniu naturalnych surowców, takich jak olej lniany, juta czy żywica raz wykorzystaniu w 100% zielonej energii przy produkcji, udało się stworzyć linoleum całkowicie neutralne pod względem emisji szkodliwego CO2, przez co maksymalnie przyjazne człowiekowi i środowisku naturalnemu. Każdy metr kwadratowy Marmoleum uwalnia środowisko od 40g CO2, ponieważ w swoim cyklu życia uprawy wykorzystywane do wytwarzania składników Marmoleum pochłaniają z atmosfery więcej CO2 niż generuje jego produkcja.
Spotkania w cyklu „Marmoleum Roadshow” odbyły się w Poznaniu przy Stadionie Miejskim, w Warszawie przy Pałacu Kultury i Nauki oraz w Krakowie przy Tauron Arenie. Marka przygotowała również specjalną niespodziankę – wizytę fantastycznych architektów, którym goście mieli okazję zadać nurtujące pytania. Na odwiedzających czekali Maciej Bidermann z poznańskiej pracowni Bidermann+Wide i Ida Mikołajska z MIKOŁAJSKAstudio.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://www.forbo.com/flooring/pl-pl/inspiracje-i-realizacje/marmoleum-roadshow/psgf45.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Architecture SNOB, Bryla.pl, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Magazif, Nowy Magazyn, OKK! design, WhiteMAD i wnetrzadomow.pl.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/polska-trasa-marmoleum-roadshow-dobiegla-konca-za-nami-trzy-dni-spotkan-z-architektami